Medarbejder til vores supportafdeling fuldtid

Tiltrædelse snarest muligt, gerne d. 1. maj 2023

Skal du være vores nye kollega i supportafdelingen på Østerbro?

 

  • Er du naturligt struktureret og løsningsorienteret?
  • Trives du med at have det store overblik?
  • Kan du lide at hjælpe og gør en stor forskel?
  • Er du typen som elsker systemer og processer?
  • Brænder du for både ordentlighed og kundetilfredshed?

Kan du svare ja til ovenstående, er det måske dig, vi søger.

Om Pengerådgivning

Pengerådgivning er en uvildig finansiel virksomhed, der hjælper med at optimere private kunders økonomi og gøre drømme til muligheder.

Vi er specialister i rådgivning omkring bolighandel, nybyg og låneomlægninger.

Vores rådgivning er 100% uvildig og i modsætning til mange andre økonomiske rådgivningsvirksomheder, modtager vi kun betaling fra vores kunder, hvis vi rent faktisk kan hjælpe dem. Det synes vi er mest fair.

Din rolle i support gruppen

Rollen minder om en sagsbehandler, med primær fokus på at supportere vores rådgivere både administrativt og opfølgende. Således at du sikrer en god sagsgang og formår at have overblikketigennem sagernes processer. Med andre ord, så er det dig, der ved hvor langt sagerne er, hvilke info vi har fået, hvilke vi mangler og det er dig, der følger op og sikrer at vi kommer rettidigt i mål, indenfor fristerne for vores proceslinjer.

Du er typen som elsker systemer, kasser, opfølgning og at have styr på alle ender i det samlede puslespil, som skal gå op. Du er naturlig i rollen.

Du vil ligeledes som en naturlig del af jobbet også opleve, at have dialog og opfølgning med banker ift. praktikken i de enkelte sager, og vil dermed have en bred kontaktflade både internt og eksternt. (Primært skriftligt)

På Trustpilot kan du se, hvilke forskelle vi er med til at gøre for vores kunder.

Egenskaber i rollen

  • Stærk systematisk
  • Ansvarsfuld
  • Proaktiv på processerne, så du sikrer at vi er på forkant
  • Du trives med at have det store overblik
  • Du er naturligt struktureret og opfølgende
  • Detaljeorienteret
  • Dygtig skriftligt, således at vores korrespondance når fejlfrit frem
  • Du følger proceslinjer til punkt og prikke
  • Du får energi af systemer og at sætte hak ved kasser

Det får du

Du får en stilling, hvor du hjælper og gør en stor forskel, med din omhyggelige og grundige tilgang, både i samarbejde med kollegerne og bankerne. Således har du direkte medindflydelse vores samlede vækst som hold, via rettidige processer og fortsat stor kundetilfredshed i virksomheden.

Du vil være en del af en nytænkende og tryg familiekultur, med kolleger der brænder for både ordentlighed, koncept, kunder/kundetilfredshed, er løsningsorienterede og vægter den gode stemning.

Vi har til huse i et fantastisk kontormiljø, beliggende i det historiske Vibenshuset (Kbh Ø), med cafeområde, kantineordning, glasloft til himlen, store træer i foyeren – altså et skønt og inspirerende arbejdsmiljø vi alle nyder.

Vi er en virksomhed med højt til loftet og kort fra tanke til handling/beslutning, og hvor vi gør en ekstra indsats for, at vi skal være i trivsel, glæde og i sammenhold.

Ansøgningsfrist

Opstart hurtigst muligt. Vi holder ansættelsessamtaler løbende.

Du ansøger ved at sende din motiverede ansøgning, CV og relevante dokumenter via ansøgningsknappen forneden.

Spørgsmål?

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Afdelingschefen for Support, Sarah Seiergaard, på tlf. 61101154.

Vi glæder os til at høre fra dig!