VI SØGER Customer Success Manager

Er du et friskt, energisk og serviceminded menneske, gerne med erfaring og flair, indenfor telefonisk mødebooking. Falder det dig naturligt at yde den ultimative telefoniske kundeservice? Så er det dig vi søger!

Vi er på en vækstrejse, som i 2022 gav os Gazellestatus og for at kunne fortsætte denne vækst, skal vi bruge de stærkeste talenter med på holdet.

Der er ingen tvivl om, at vi griber potentialet for fremtiden, når vi søger flere talenter til vores hold.

Om Pengerådgivning

Pengerådgivning er en ambitiøs finansiel vækstvirksomhed, med vision om at blive danskernes foretrukne rådgivere indenfor boligøkonomi.

Virksomheden er på en vækstrejse, som i 2022 gav os Gazellestatus. For at kunne fortsætte denne vækst, skal vi have de stærkeste talenter med på holdet.

Vi er en virksomhed med frihed og fleksibilitet, indenfor virksomhedens rammer. Vi bestræber os på at planlægge hverdagen struktureret, så man kan få den rette balance, imellem arbejdes, – og privatliv.

Vi tror nemlig på trivsel.

Vi arbejder i tæt fællesskab på tværs i virksomheden, som vi påstår er meget unikt, for vores branche.

Dette kan vi tilbyderi stillingen som Customer Success Manager

Du bliver en del af et stærkt team med god energi og et drive på højeste plan.

Vi arbejder tæt sammen i teamet, da vi i samarbejde skal nå i mål med bookede møder.

Customer Success er første kontakt til vores kunder.

Derfor skal det falde dig naturligt at føre en samtale igennem telefonen og yde en kundeservice på højt plan.

Vi kan tilbyde dig en stilling, hvor der er plads til udvikling og sparring, kollegaerne imellem.


Hvem er du?

Du er et friskt, energisk og serviceminded menneske, gerne med erfaring og flair, indenfor telefonisk mødebooking.

Det skal falde dig naturligt at yde den ultimative telefoniske kundeservice.

Det er en fordel hvis:

  • Det falder dig naturligt at yde telefonisk kundeservice.
  • Du er energisk og har godt humør.
  • Du kan målrette din kommunikation mod den enkelte kunde.
  • Du mestrer balancen mellem at tale og at lytte, så kunden føler sig forstået.
  • Du kan have situationsfornemmelse igennem en telefonsamtale.
  • Du er struktureret og kan formidle dig på skrift.

I et job som mødebooker, er det vigtigt at huske, at det ikke er dig der skal sælge produktet, du skal derimod gøre kunden nysgerrig, så vedkommende kan se fordelen i at mødes med en rådgiver.

Vi tager ansvar for din oplæring og sørger i fællesskab for, at du bliver en succes.

Skal du fx have et sabbatår og kunne du tænke dig at arbejde i et ungt og ambitiøst team med mulighed for udvikling, så er dette noget for dig!

Vil du med på holdet?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Head of Costumer Success Ane Michelsen på tlf. 6110 3224.

Du ansøger ved at sende din motiverede ansøgning, CV og relevante dokumenter via knappen herunder.

Ansøgningsfrist

Opstart hurtigst muligt. Vi holder ansættelsessamtaler løbende.

Send din motiverede ansøgning og CV via Jobindex på ansøgningsknappen snarest muligt.